Ook met een maatje meer!
Pauline Snel is met haar negentien jaar één van de jongste ondernemers in Dordrecht. In 2022 nam ze Sylvera Damesmode op Voorstraat 316 over. Nu verkoopt ze onder de naam Elily Damesmode kleding in de maten 34 tot en met 54. Veel ouders kiezen de outfit uit die hun kleine kinderen dragen. Dat was bij Pauline niet het geval. “Op mijn derde wist ik al welke kleding ik wilde dragen. Als mijn moeder zei dat ik iets aan moest, had ik daar heel eigenwijs een andere mening over.” Haar liefde voor styling groeide met de jaren en Pauline opende op haar zestiende een eigen webshop: Elily.
Tekst & Fotografie: Lisanne Doff
Overname winkel
Grotere maten

Tassen, sieraden en meer
Vaste klanten
In het begin was het even wennen, want in de winkel hing nog kleding die Pauline niet zelf had ingekocht. “Er kwamen vaste klanten die bekend waren met de collectie en ik stond daar als zeventienjarige. Hoeveel verstand had ik er nou van? Maar ik heb alles over Ophilia geleerd en zelf nog andere merken aan de collectie toegevoegd. Inmiddels zijn we twee jaar verder en ken ik mijn klanten goed. Ik bouw een band met ze op wat ik heel mooi en fijn vind.”
Social media
Lees hier het vorige artikel: Scratch & Rebellion Monkey | De meest winstgevende investering?
Je haalt het meeste uit een creatieveling of creatief bureau als je het vertrouwen en lef hebt om los te laten.
Als je echt winst wil maken op een investering, moet je investeren in een samenwerking met je (merk-) bureau. Jordi Visser van Scratch en Marloes Besemer van Rebellion Monkey zijn het daar hartelijk over eens. Zij hebben dit zelf ervaren nadat zij 5 jaar geleden samenwerkten voor de merkcommunicatie van Rebellion Monkey. Op basis van hun eigen ervaring hebben zij een aantal tips gedeeld over samenwerken met een bureau.
Benieuwd naar de andere tips en adviezen van Marloes en Jordi? Ga dan snel naar het hele artikel!